tisdag 6 september 2011

Vecka 33

Magmåttet har blivit 0,5 cm större, alltså 113,5 cm. Det blir hela tiden olika siffror om jag råkar ändra måttbandet ens nån ynka millimet känns det som så jag tar det lägsta måttet nu hela tiden.
Vecka 33+1

Smärtor under den gångna veckan, njaaae. Öm i fötterna är jag alltid och är väldigt van nu vid detta laget. Molande rygg nån dag men inte störande mycket. Revbenen har lugnat sig men det har uppkommit smärta i det vänstra också. Det trycker på där. Det gör inte lika infernaliskt ont som tidigare men det känns vissa stunder och kan vara rätt besvärande när man ska sova.

Angående sova! Haha vilket skämt det känns som. Jag sover snuttar hela tiden. Inatt "sov" jag mellan 23:30-09:00. Jag kissade 6 gånger. SEX GÅNGER! Och fick ta rostemacka mitt i natten för att jag var så himlans hungrig. Jag somnar ju aldrig om så lätt heller, nä det är jobbigt det med. Usch! Sen från 09-12:30 sussade jag lätt och väntade på alarmet skulle gå, vi var ju på föräldrarkurs idag jag ska skriva om i ett separat inlägg.

Bebisen hickar mycket har jag märkt nu. Hick hick. Lite småskoj men samtidigt lite småstörigt när jag försöker sova. Men lungorna utvecklas ju av det så hon får hicka på så mycket hon vill!

Annars är allt toppen, förkylningen börjar släppa mer och mer! :) Tröttis är jag men det är ju inte så konstigt....

/Minna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar