onsdag 21 september 2011

Trött

Jag är ledsen att bilderna nu dröjer, jag är så trött att jag inte orkar någonting alls nästan.

Var hos barnmorskan idag och jag har väldigt lågt järn, därmed järnbrist enligt henne också. Så min trötthet beror ju på någonting annat än att "bara" vara gravid. Skönt på ett sätt att förstå varför jag aldrig blir pigg när jag vilar mig!

Annars var allt bra, bebisen är äntligen fixerad och jag är superglad över detta :) Känns kanonbra! Där kan hon få vara fixerad och borra ner sig mer och mer! Bravo lilltjejen :)

Blodtryck håller sig fortf lågt, men det är stabilt så det är bra. Urinen var bra, hjärtljuden på bebisen var 135, sf-måttet låg på 35. Har ökat men hon växer väl mycket :) Lille gosefian :)

Tittade på mina gamla bebiskläder igår hemma hos mamma och hon ska tvätta allt och får hit det, känns skönt med extrakläder och vissa saker var verkligen superdupersöta! :) Fick även låna lite av min brors babykläder, de som inte var för pojkiga.

Snart är det äntligen babyshower! Ska bli jätteroligt!



Nu ska jag ta lite te och vila :) Zzzzzzz!

Hörs snart igen kära blogg :)
/Minna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar