tisdag 31 maj 2011

Vecka 19+3 (+ ny bild)

Hejsan!
Seg uppdatering här det får jag ursäkta för! Jag har kommit på att jag byter vecka varje lördag och inte söndag så att ni vet :)

Jag har mätt lilla magen som är 101,5 cm, en ökning på 2 cm från förra mätningen samt 78 cm i midjan vilket är 0,5 cm mer. Nu är det iofs lite mer än en vecka mellan mätningarna eftersom mina datum flyttades osv :)

I helgen har jag varit hos svärmor Carina och Marie i Sjöbo, det var trevligt. Jag ville inte åka hem för där var så mysigt! (Nu slipper jag stryk va Carina?). Dagen efter var det Mors Dag som jag firade hos min egen mor, grattis grattis till dig :) Om ett år förväntar jag mig också bli lite firad! Wihoo!



                                                                 Vecka 19+5


I fredags var det kaosssss. Jag fick megaont i magen och en massa kramper och fick gå till gynakuten. De undersökte mig så noga de bara kunde och konstaterade att bebisen mår bra men att mina äggstockar kan vara lite vridna vilket ger upphov till mycket smärta. Det var att göra en lång historia kort men det är jobbigt att ens tänka på den dagen!

Annars rullar allt på, jag tänkte att jag skippar magbild i vecka 19 då det blir himlans fel nu ändå. Tar jag idag blir det skumt för innan bytte jag vecka på onsdag vilket är imorgon och ja hm jag tar en bild vecka 20 på lördag alltså! Men en liten bild på lillan från ultraljudet kan jag bjuda på :) Huvudet är till höger och kroppen till vänster. Hon ligger ner på rygg och har nosen mot "väggen".

Förresten ni vet väl att ni kan klicka på bilderna för en större version! Testa!
Kramar från en snart skolklar Minna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar