lördag 23 juli 2011

Bebiskläder & barnvagn :)

Hela outfiten :) Klicka på bilden för att få se i större format!

Titta vad söta små strumpor!

Så små.....

Body + mössa

Kanin-snutten i vagnen!

Såhär ser vagnen ut från sidan! Snygg va?
Som jag skrev köpte jag ju lite bebiskläder, köpte dessa i storl. 56. Jag köpte en omlottbody med en rosa kanin på, rosa plyschbyxor, en vit mössa och två par strumpor i rosa-vitrandigt och vita med en kanin på :) Köpte även en rosa kanin-snutte att lägga i vagnen och-/eller i spjälsängen. Ja, rosa saker och kaniner verkar vara temat! Ville faktiskt köpa mer neutrala men jag kollade bara inne på Lindex och där var det verkligen uppdelat i killbebiskläder och tjejbebiskläder. Så hoppas det är en flicka nu, 99 % säkerhet iofs. Annars om det är en pojke får han ha på sig lite rosa, hehehehee ;)

Vagnen är fin! Mörkblå Brio Sing 2011 är det. Har bara fotat med liggdelen, det är en duovagn så man byter helt enkelt ut hela liggdelen mot en sittdel senare när barnet kan sitta. Superduperpraktiskt! Finns massa detaljer att skriva men det får ni som känner mig väl veta i när ni väl ser vagnen på riktigt!

/Minna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar