onsdag 27 april 2011

Vecka 15 (skrev fel förra veckan!)

Tydligen hade jag gått tiden i förväg och skrivit vecka 15 som rubrik förra veckan redan! Men nej, det är vecka 15 först IDAG. 
                                                     Magen vecka 15


Allt känns bra, igår ömmade det rejält i nedre delen av magen. Ungefär som mensvärk, eller så som det känns innan man får mens. Men idag känns allt tipp topp hittills. Det är lite lustigt hur allt ändras så mycket från dag till dag.


Nåt annat som känns lite konstigt är att jag känner det nästan som att magen blivit mindre?! Mätte och det var samma mått som förra veckan, 95.5 cm och midjan är 73 cm. Så det har inte ändrats, men byxor jag använder känns inte lika tighta nu som de gjort förra veckan.


Det är så roligt, går man upp lite i vikt nojar man som tusan över det, tycker man det känns som man gått ner lite nojar man över det som gravid. Aldrig nöjd! Men allt bottnar klart i att man är orolig och inte vill att nåt ska vara fel. Bebisen ska ju inte krympa nu hihi :) Men det är säkert  inbillning från min sida kan man hoppas eller så har jag rört mig mer eller ätit mindre. Skitsamma. Jag kommer nog gå upp i vikt så det räcker haha!
                                                   Magen uppifrån


Snart ska jag cykla iväg till skolan för en föreläsning i immunologi. Bilder kommer nog snarast på magen då en kamera har inköpts :)


Hoppas ni får en fin dag,
/Minna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar