söndag 9 oktober 2011

Vecka 38

Oj oj oj tänk så fort tiden har gått nu på det senaste, det trodde jag aldrig! Det känns otroligt! 95 % av graviditeten är avklarad och 13 dagar kvar!

Jag har känt riktigt starka mensvärkskänningar en kväll/natt. Panodil hjälpte inte, värmekudde gjorde det lite bekvämare. Sen hade jag bara mycker små känningar dagen efter att jag haft ont men det kom inget direkt. Igårkväll hade jag också ont samt lite idag. Det kanske börjar närma sig för en liten bebis snart. Det är i varje fall en bra smärta som kommer leda till något underbart senare. Fast första gången gjorde det till slut förbaskat ont och jag börjar bli orolig över värkarna!

Fötterna/smalbenen svullnar endel nu. Jag kan trycka in tummen vid ankeln och när jag tar bort tummen är det en stor grop in i ankeln som inte försvinner på ett bra tag!

Annara mår jag bra, trött som vanligt men har inga direkt andra problem :) Det var faktiskt jobbigare för några veckor sedan än vad det är nu och det gläder mig något enormt att jag inte plågas nu in i det sista! Jag är mest stor, otymplig, tung och inte så värst smidig. Men snart är det borta :)

Jag är så glad över att hösten är här :) Härligt, fräscht och mysigt! Förresten har den stora datorn med bilderna på kraschat, vi har lagt över dem till en annan hårddisk så dem är sparade men inte till denna datorn jag använder just nu och därav inga bilder eller babyshowerinlägg! Ni får stay tuned i vilket fall som helst ;) Bilder kommer när vi löst allt.

Kramar från Minna

1 kommentar:

  1. Jag och bättre hälften väntar med spänning :).

    Puss o kram från Duffe och Mia =)

    SvaraRadera